ביקור בתערוכה זה בזבוז זמן וכסף - האומנם?

ביקור בתערוכה זה בזבוז זמן וכסף - לעיתים אני שומע משפט זה ממנהלים בארגונים שונים.

אין זה שהם אינם נוסעים לתערוכות, הכוונה היא למנהלי הביניים ברמות השונות.

דעתי שונה באופן מוחלט - אנו, בחברת שורה תחתונה, מקפידים מאד על עדכון שוטף במתרחש בעולם ומידי שנה נוסעים לתערוכות. 

לעומת זאת, חלק מלקוחותינו אינם מקפידים על כך ונסיעת מנהלי ביניים לתערוכות נחשבת רק "צ'ופר" ולא ברורה התועלת שבצידה. מניסיון אני יכול לומר כי מרבית הארגונים המוצלחים, היעילים והחדשניים שאיתם אנו עובדים שולחים עובדים ברמת מנהלי ביניים ומעלה לתערוכות מקצועיות, בקביעות.

 ומה התועלת? יש לכך תועלות רבות:

  • חשיפה למתרחש בעולם הגדול, כיווני התפתחות בתחום העיסוק של הארגון.
  • פתרון בעיות נקודתיות אשר מעסיקות את הארגון, והפתרון כבר קיים במקומות אחרים.
  • יצירת קשרים עסקיים עם ספקים ולקוחות. תערוכות הן מקום מפגש מצוין לעסקים בכל הרמות.
  • "צ'ופר", כן, כן. גם זה מותר. לעובד המצטיין והמשקיע, אשר יש לו פוטנציאל התפתחות בארגון - זו אמירה ברורה של הנהלה על הערכת לעובד. אמירה זו פומבית ויש בצידה מסר לכלל הארגון, מסר שלא ניתן להשיגו בדרך העלאת שכר, למשל.

מכיוון שתחומי מהעיסוק שלנו שונים ומגוונים, אנו בוחרים בכל פעם תערוכה מתחום אחר.

 

 

לפני כשבוע, חזרנו מתערוכה אליה נסענו יחד עם מנהלים של אחד מלקוחותינו.

מטרת הנסיעה הייתה לבחון ולקבל הצעות מחיר למספר פריטי ציוד למפעלם החדש.

בתערוכה ליווני את הצוות של הלקוח וסייענו בבחירת הציוד המתאים ויצירת הקשר עם הספקים השונים. בימים אלו אנו מרכזים את כל ההצעות אשר מגיעות, ועורכים אותן להשוואה טכנית וכלכלית.

התערוכה בה ביקרנו היא: ה - EuroBlech אשר נערכה בהנובר , גרמניה.

זו תערוכה מקצועית לנושא עיבוד פח וצינורות.

לצפייה במספר סרטונים המדגימים רק מקצת מה שאפשר לראות בתערוכות אלו - לחץ על הקישור:

http://www.euroblech.com/english/euroblech/live/videos-2014/

שימו לב במיוחד לסרטון העוסק בלייזרים מבוססי סיב אופטי וחיתוך במים.

 

בתערוכה סקרנו עשרות מציגים לכל פריט ופריט אשר היה בדעתנו לרכוש למפעל.

נכון שלמרבית היצרנים המציגים - אין נציגים בארץ, אך לעיתים אפשר וכדאי (כלכלית) לקנות ישירות מהספק.

ספקים אשר יש להם נציגים בארץ, יוצרים עבור הלקוח את הקשר, ועם חזרתנו לארץ פנו אלינו מספר רב של ספקים מקומיים המיצגים חברות איתן נפגשנו בתערוכה.

 

בנוסף, צברנו ידע רב והיכרות עם הטכנולוגיות הרלוונטיות, באופן המאפשר ללקותנו להתמודד נכון יותר עם רכש לציוד יקר ומורכב.

 

וחוץ מזה, גם בילינו מעט, אכלנו טוב וראינו מקומות חדשים (מי שעדיין לא ביקר במוזיאון של פולקסוואגן בוולפסבורג, מומלץ) http://automuseum.volkswagen.de/

 

 

 

מעוניין בפגישה ללא התחייבות?
השאר פרטייך עכשיו:
הודעתך נשלחה בהצלחה
 
_iesupport _chrome