איך לחסוך 1,000 דולר?

פשוט מאד, לא לנסוע לתערוכה מקצועית הרלוונטית לעסק שלך.
אגב, אפשר גם לחסוך 2,000 דולר, אם לא ניסע לתערוכה נוספת, המשפיעה על העסק שלך.
הבעיה: מרוב חסכון - לא נרוויח.

לעיתים די קרובות אני שומע ממנהלים בכירים בארגונים שלא כדאי לשלוח את מנהלי הביניים לתערוכות.

הסיבות והתירוצים רבים מספור, למשל:

  • אין בזה תועלת אמתית, אנחנו כבר מכירים הכל / הספקים ממילא מספרים לנו
  • זו סתם נסיעת צ'ופר, עדיך לתת לו / לה בונוס
  • אנחנו בקיצוצים כי העסק קצת "קפא" ולא מתפתח
  • עדיף שתישאר / שיישאר כאן וינהל את היצור / מכירות / שירות....

 

 

בקיצור , תירוצים לא חסר.
העניין הוא שבדרך כלל המנהלים הבכירים נוסעים, רואים ומתפתחים.
לא כך כשהדברים אמורים במנהלי הביניים ברמות השונות....

לדעתי זו טעות ניהולית קשה

אנו, בחברת שורה תחתונה, מקפידים מאד על עדכון שוטף במתרחש בעולם התעשייתי הרלוונטי לנו וללקוחותינו, ובמגוון הפתרונות אותם אנו מציעים ללקוחות.

לצורך כך אנו נוסעים לתערוכות. מכיוון שתחומי מהעיסוק שלנו שונים ומגוונים, אנו בוחרים בכל פעם תערוכה מתחום אחר.

לעומת זאת, חלק מלקוחותינו אינם מקפידים על כך ונסיעת מנהלי ביניים לתערוכות נחשבת רק "צ'ופר" ולא ברורה התועלת שבצידה. מניסיון אני יכול לומר כי מרבית הארגונים המוצלחים, היעילים והחדשניים אשר איתם אנו עובדים, שולחים עובדים ברמת מנהלי ביניים ומעלה לתערוכות מקצועיות, בקביעות.

 ומה התועלת? יש לכך תועלות רבות:

  • חשיפה למתרחש בעולם הגדול, כיווני התפתחות בתחום העיסוק של הארגון.
  • פתרון בעיות נקודתיות אשר מעסיקות את הארגון והפתרון כבר קיים במקומות אחרים.
  • יצירת קשרים עסקיים עם ספקים ולקוחות - תערוכות הן מקום מפגש מצוין לעסקים בכל הרמות.
  • "צ'ופר", כן, כן. גם זה מותר. לעובד מצטיין, המשקיע ויש לו פוטנציאל התפתחות בארגון. זו אמירה ברורה של הנהלה בנוגע להערכת העובד. אמירה זו פומבית ויש בצידה מסר לכלל הארגון, מסר אשר לא ניתן להשיגו בדרך העלאת שכר, למשל.

 

עונת התערוכות הגדולות כבר בפתח. זה הזמן להתארגן ולהתכונן שכן נסיעה יעילה לתערוכה מחייבת הערכות והכנה, אחרת היא באמת רק טויל לחו"ל.

 

אילו הכנות כדאי לבצע:

  • דיון ברמות הניהול על מטרות הנסיעה ושאלות אשר יש למצוא להן פתרון, או פערי מידע שצריך לחפש את השלמתם בתערוכה.
  • תיאום של פגישות עם ספקי ציוד / חומרים / טכנולוגיה המציגים בתערוכה, לצורך קבלת הדגמות והסברים, שעד עתה התבצעו רק באמצעות קטלוגים.
  • הכנת חומר טכני ושאלות, כגון מוצרים חדשים עבורם מחפשים פתרונות, שרטוטים, דוגמאות וכד' לצורך דיון עם מציגים בתערוכה.

 

כמו כן כדאי לשוחח עם נציגי הספקים השונים בארץ לתיאום מסודר של פגישות, מה שיבטיח זמן ריכוז של המציגים בבעיות והצרכים של הארגון. מרבית הנציגים המקומיים ישמחו גם לחלק כרטיסים לתערוכה ללא תשלום ו / או אירוח כלשהו בתערוכה.

בשנה שחלפה ביקרנו בתערוכת הטכנולוגיות הנחשבת ביותר Hannover Messe אשר מתרחשת מידי שנה בחודש אפריל בה ניתן לראות את הטכנולוגיות התעשייתיות המתקדמות ביותר בתחומי אוטומציה, רובוטיקה, בקרות ממוחשבות, ציוד לתעשייה, תהליכי טיפול בשטח ועוד. 4 ימים מלאים הספיקו בקושי על מנת "לכסות" את מרבית השטחים. התערוכה הייתה כולה סביב נושא Industry 4.0, המחייב דיון מעמיק בפני עצמו.

 

 

זו דוגמה טובה למידע שארגון הסקרן לאן ההתפתחות הטכנולוגית הבאה מובילה - יכול לקבל באופן מרוכז מטובי המומחים בכל נושא.

כאמור, תערוכה זו מתרחשת אחת לשנה – להן הקישור לתערוכה שבחודש אפריל השנה: http://www.hannovermesse.de/home

 

בנוסף ביקרנו השנה גם בתערוכת FormNext 2017 העוסקת כולה בטכנולוגיות תלת מימד במגוון חומרים ושיטות.

 

 

למי שחפץ לדעת לאן העולם מתקדם בתחום זה - זו נסיעת חובה.

 

 

אותנו עניינו במיוחד ההתפתחויות בתחום ההדפסות במתכת, בהמשך לפעילות חברת הבת שלנו, מטריקס 3D, העוסקת בפתרונות ומוצרים מיוצרים בתלת מימד במתכת.  להלן קישור לאתר התערוכה : https://www.mesago.de/en/formnext/For_visitors/Welcome/index.htm

 

מעוניין בפגישה ללא התחייבות?
השאר פרטייך עכשיו:
הודעתך נשלחה בהצלחה
 
_iesupport _chrome