ניהול האיכות

על פי תפישתנו - המתאימה לתפיסת ניהול האיכות המתקדמת – הלקוח תמיד במרכז.

התפיסה המודרנית של ניהול איכות מתמקדת בתהליכי הניהול הארגוני ובתהליכי הייצור/מתן השירותים בארגון, (בניגוד לתפיסה הקודמת המתמקדת בטיב המוצר).

על פי תפיסה זו – התהליך מנוטר משלב הדרישות והתשומות, דרך המרכיבים העיקריים המשפיעים על התהליך והתוצאה, הכוללים את מרכיב האדם, הציוד, החומר, התהליך והסביבה.

תהליך נכון ומבוקר נותן את התוצאה הרצויה בצורה היעילה והחסכונית ביותר.

 

במסגרת מתן השירותים אנו מתאימים את מסגרת התמיכה לצרכים ולציפיות של הלקוח במגוון תחומים:

  • ייעוץ והדרכה בניהול איכות מתקדם.
  •  שדרוג מערכת ניהול האיכות תוך הדרכה של מערך איכות קיים ומערכות הניהול ברמות השונות.
  •  כתיבה של נהלים, מפרטים, טפסים וכו' בהתאמה לדרישות תקן לאומיות ובינלאומיות.
  •  התאמה של מוצרים ותיקי מוצר לדרישות רגולציה ותקנים לאומיים ובינלאומיים (איכות, בטיחות, איכות סביבה, מזון, צבא ועוד) ולדרישות הלקוח.
  •  התאמה של מפעלים וחברות לדרישות קודים אתיים של לקוחות גלובליים, התאמת מפעלים בחו"ל לדרישות הלקוח.
  •  ניהול הפן האיכותי של העברת קוים ומפעלים לחו"ל.
  •  הדרכה והטמעה של תקני: GMPHACCP, BRC
  •  שיפור תהליכים - צוותי שיפור ועוד.
  •  הכשרה והדרכה למנהלי איכות מפעליים.
_iesupport _chrome